Garanti Süreleri Nelerdir ?
Guzelevim.com.tr bünyesinde bulunan tüm ürünler, kendi markanın üreticisi yada distribütör firma garantisi altındadır. Örn.; Profilo 3+4 yıl, Casper 2 yıl, Arzum3 yıl gibi.
Satın aldığım ürünlerin garantisi var mı?
Evet sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım klavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Güzel Evim'in tamir, bakım, onarım hizmeti ve yetkisi yoktur.
Sitenizden Satınaldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım?
Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunun 4. maddesinde tarif edilen ayıplı mal kapsamına giren ürünler 1-1 değişim edilebilir veya ilk bir ay içerisinde iade edilebilir.
Arızalı ürününüzü fatura fotokopisi ve/veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.
Satın aldığınız ürünün size en yakın servis noktasını bilmiyorsanız, [email protected] adresine mail atarak öğrenebilirsiniz.
Bazı yetkili servisler kargo ile de ürün kabul edebilmekte ya da doğrudan sizden ürünü aldırtabilmektedirler. Lütfen bu yönde hizmetleri olup olmadığını sorunuz. Örneğin, Casper Bilgisayar, ürününüz bozulduğu taktirde size en yakın Ekspress Kargo şubesini aramanız durumunda herhangi bir ücret vermeden bilgisayarı evinizden aldırıp gene tamir olduktan sonra ücretsiz şekilde evinize teslim etmektedir.
Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir.
Ürünü kargodan teslim alırken ürünün ambalajında deformasyon olduğunu gördüm ne yapmalıyım?
Güzel Evim'in gönderileri elinize ulaştığında lütfen ürünün ambalajını v.b. kontrol ediniz. Gönderdiğimiz ürünler için kargo firmasına ayrıca nakliye sigortası ödemekteyiz. Bu nedenle ürününüz taşıma esnasında kırılırsa veya bozulursa bunu kargo firması karşılar. Bunun için muhakkak ürünü teslim almadan önce kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer tutanak tutturmazsanız hiçbirşey talep edemezsiniz. Bununla alakalı aksaklıklar olduğunda direkt olarak 0533 3965201 veya 0216 3773394 nolu telefonla irtibata geçebilirsiniz.
TEKNİK SERVİSLER
Marka |
Müşteri Hizmetleri |
Teknik Servis Listesi |
|
Arzum |
444 1 800 |
||
Casper |
0216 528 66 66 |
Ürünler Yurtiçi kargoyla ücretsiz evinizden alınır. |
|
Esman |
0212 221 36 91 |
||
Fakir |
0800 211 62 47 |
||
Profilo |
444 77 66 |
Müşteri hizmetlerini arayınca eve servis gönderiyor. |
|
Tefal |
444 40 50 |